Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daphne Reis - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daphne Reis - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag teruggekomen en nog steeds een big smile op mijn gezicht als ik aan de afgelopen weken denk. Wat een feest, wat een voorrecht.

Als mijn huis weer op orde is (want huidige situatie: woonkamer ontploft, koelkast nog steeds leeg en meter was in wasmand), ga ik aan een ongetwijfeld prachtig fotoboek beginnen, maar voor nu laat ik jullie achter met een paar nieuwe plaatjes... enjoy! En tot de volgende reis natuurlijk. Jullie mogen dan trouwens ook in levende lijve mee...

• 06 Maart 2009 - 22:31

Sjak:

wat is die foto met die twee "poesjes" en jij geweldig! trouwens van alle foto's krijg ik een heel klein beetje jaloerse gevoelens. Niet echt jaloers jaloers, maar jaloersig, je begrijpt het wel. Ik zie je snel!