Mixing business with pleasure... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Daphne Reis - WaarBenJij.nu Mixing business with pleasure... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Daphne Reis - WaarBenJij.nu

Mixing business with pleasure...

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

26 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Tja, en dan ben je hier met een enorm stel enthousiastelingen en ondanks een moordend programma, konden we het toch niet laten om vanochtend om 4 uur met 12 man af te reizen naar een hot air balloon airport een uur rijden buiten Johannesburg. We zijn daar op eigen gelegenheid een prachtige tocht in een joekel van een luchtballon gaan maken tijdens de zonsopkomst. Wat een belevenis wederom! Ik had geen idee dat het allemaal zo soepel kon, van de landing midden in een open veld merkten we werkelijk niets! Daarna natuurlijk in stijl afgesloten met een overheerlijk uitgebreid Champagneontbijt en toen als de bliksum terug naar het Sandton Convertion Center waar we allemaal vanaf 10.30 uur weer onze eerste afspraak hadden. Ik verbaas me iedere dag dat ik tot nu toe in Afrika ben geweest, meer over hoeveel je in een dag kan proppen. En de conclusie is: best veel als je verder niet om je nachtrust geeft ;-).

Ik heb nu mijn afspraken hier afgerond en ga nu met een paar mensen terug naar het hotel. Daar misschien nog even zwemmen of een massage, vanavond een relaxt diner en morgen wederom naar Kaapstad. Anne is al weer vanalles aan het regelen, dus dat wordt ook nog wat. Volgens mij staan er ons daar nog een aantal hele leuke verrassingen te wachten...

Groetjes allemaal,
Daphne

Paul, ik weet niet of ik deze club met goed fatsoen (alhoewel zij zijn ook wel in voor een geintje) mee kan nemen naar de Bronx... Ik hou je op de hoogte. Verder staan Hemisphere en The Waiting Room op het programma ;-) Heb er al weer heel veel zin in!

  • 26 Februari 2009 - 12:23

    Sonja:

    Dat gaat allemaal wel erg snel.Heb je wel wat gehad aan die afspraken?
    Wat een belevenis hè in de luchtballon en dan dat ontbijt er achter aan. Mijn motto: haal er uit wat er in zit!
    groetjes mamma

  • 26 Februari 2009 - 15:20

    Floor:

    Jaaaloooeeerrsss!!! Gaaf hoor, die ballonvaart. Lijkt me helemaal super.
    Enne...The Bronx??? Haha, tis wel de moeite waard hoor...maar je moet er wel voor in de stemming zijn ;-).
    Geniet, geniet, geniet!!!

    X
    Floor

  • 26 Februari 2009 - 19:40

    Peter:

    Tja, zo'n ballonvaart! Nog steeds in mijn herinnering. Alice Springs 1993! Met ontwakende kangoeroes, en natuurlijk ook champagne.

  • 26 Februari 2009 - 20:08

    Sjak:

    ja hoe kan je daar nou nog op reageren. Kwijl?
    Die ballonvaart! ik zie nu wel prachtige beelden in mijn hoofd (dank je). En een champagneontbijt? mmmmmm ohja en het is daar zonnig en warm. WerK? Massages en zwemmen bedoel je. Je hebt toch wel een prachtige baan! Over werken gesproken. Onlangs zijn wij op kantoor benaderd door iemand die in Gouda Zuid Afrika woont. Heb je van die plaats gehoord? Is het een leuke plaats?
    "Werk"ze nog! liefs, sjak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Daphne

Actief sinds 10 Feb. 2009
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 4797

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 13 April 2014

Argentinië

07 Februari 2009 - 03 Maart 2009

Zuid-Afrika, Botswana & Zimbabwe 2009

Landen bezocht: