Afkicken na een fantastische reis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Daphne Reis - WaarBenJij.nu Afkicken na een fantastische reis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Daphne Reis - WaarBenJij.nu

Afkicken na een fantastische reis

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo allemaal! Daar ben ik weer...

Heb werkelijk een fantastische reis door de Okavanga Delta, Chobe National Park (beiden in Botswana) en naar de Victoria Falls in Zimbabwe gemaakt. Heb ontzettend veel dieren gezien, maar niet de complete big five.

Ben gistermiddag weer naar Johannesburg gevlogen, waar ik nu echt aan het werk moet. Het contrast kan werkelijk niet groter. Zimbabwe zit op alle vlakken volledig aan de grond. Dus 's ochtends werden de kleren nog bijna van mijn lijf getrokken op de markt, waar vooral op mijn (verschikkelijk) vieze sokken en t-shirt werd geaasd. En vier uur later, lag ik in een prachtig buitenzwembad op de 8e verdieping van een spiksplinternieuw 5-sterren hotel in Johannesburg. Het was echt even of ik in de twilight zone terecht was gekomen. Maar goed, ik moet aan het werk. Later meer...


Oh ja, Ilse, dat pleintje op die foto is gemaakt bij The Old Biscuit Mill in Woodstock. Hier hebben ze op zaterdag een soort Amsterdam Zuid-achtig sfeertje op een enorme markt in de oude koekjesfabriek. Ontzettend leuk en gezellig.

En Pa, de foto's die ik geplaatst heb zijn inderdaad alleen van het kleine cameraatje. Ik heb op mijn Canon nog zo ontzettend veel mooiers, maar ik weet niet of die nog online krijg...

  • 25 Februari 2009 - 07:37

    Erna:

    Hi,

    Wat een super trip!! Ben heel benieuwd naar al je foto's.
    Geniet nog van je laatste week.

    Kus Erna

  • 25 Februari 2009 - 08:29

    Erica:

    Hi Daphne,

    Wat ben je een ongelofelijke bofferd!!
    Ik geniet via je site een beetje mee met deze Super trip.Wat een ""cadeautje"" Werk ze!!!!!

    groetjes , Erica

  • 25 Februari 2009 - 09:08

    Sonja:

    hoi Daph

    Wij krijgen zo ook weer de reiskriebels. Mooi verhaal van Zimbabwe, het lijkt India wel, daar heb ik ook mijn smerige sokken afgegeven. Succes met het serieusere deel van deze reis maar blijf genieten! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Daphne

Actief sinds 10 Feb. 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4783

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 13 April 2014

Argentinië

07 Februari 2009 - 03 Maart 2009

Zuid-Afrika, Botswana & Zimbabwe 2009

Landen bezocht: